Altıntaş Meslek Yüksekokulunda Mezuniyet Coşkusu

Altıntaş Meslek Yüksekokulunda Mezuniyet Coşkusu

2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Altıntaş MYO Konferans Salonunda düzenlendi.

Mezuniyet törenimize Rektörümüz Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, Altıntaş Belediye Başkanı Hikmet Tunç, ilçe protokolü, MYO Müdürümüz Prof. Dr. Hüseyin Karakuş, akademik ve idari personelimiz ile mezun adaylarımız ve aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasıyla başlayan törende, okul birincisi Behiye Bekteş mezunlarımız adına konuşma yaptı. Sonrasında sırasıyla protokol konuşmaları gerçekleştirildi. Protokol konuşmaları sırasında katılımcılara hitap eden Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, konuşmasında meslek yüksekokulumuzda yetişen öğrencileri, onlar yetiştiren öğretmenleri ve elbette bize emanet eden anne babalarını kutladığını, her bir öğrencimizle gurur duyduğunu ifade etti. Öğrencilerimizden gelecekte de iyi haberler almak isteğimizi ifade eden Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, “Yolunuz ve bahtınız açık olsun. Sağ olun var olun, hepinize teşekkür ediyorum." diyerek konuşmasına son verdi.

Dereceye giren öğrencilerimize plaketlerinin verilmesinin ardından tüm öğrencilerimiz sırayla sahneye çıkarak başarı belgelerini aldılar ve hatıra fotoğrafı çekildiler.

Programın ikinci kısmı MYO bahçesinde gerçekleştirildi. Protokol üyelerine, öğrencilerimize ve ailelerine pilav ve ayran ikram edildi. Tüm mezun adaylarımızın katılımıyla kep atma töreninin de gerçekleştirilmesinin ardından müzik eşliğinde gerçekleştirilen eğlence ile mezuniyet kutlamaları sona erdi.

Son Güncelleme Tarihi: 18 Haziran 2026, Perşembe